Frakt & Leveranse

På denne siden finner du all informasjon du trenger om frakt og levering. Har du spørsmål utover dette, kan du kontakte oss via kontaktsiden.

Dette er leveringsprosessen

Hos oss kan du velge mellom levering med DAO, GLS og PostNord. Det er de 3 største og beste leverandørene etter vår mening. Disse har litt ulike priser og du velger selv hva du ønsker. Du kan velge mellom å hente bestillingen i en pakkebutikk nær deg eller få bestillingen levert hjem til deg.

1. Bestill produktene og velg leveringsmetoden

2. Du vil motta en ordrebekreftelse

3. Vent på at bestillingen din ankommer

4. Hent bestillingen din på hentestedet eller hjemme

Levering med GLS PakkeShop (1-3 dager)
Bestillinger under 499 kr: Leveres mandag til fredag. 39 kr
Bestillinger over 499 kr: Leveres mandag til fredag. GRATIS
Levering med GLS Hjemmelevering (1-3 dager)
Bestillinger uansett beløp: Leveres mandag til fredag. 59 kr
Levering med DAO PakkeShop (1-3 dager)
Bestillinger under 499 kr: Leveres mandag til fredag. 39 kr
Bestillinger over 499 kr: Leveres mandag til fredag. GRATIS
Levering med DAO Hjemmelevering (1-3 dager)
Bestillinger uansett beløp: Leveres mandag til fredag. 45 kr
Levering med PostNord PakkeShop (1-3 dager)
Bestillinger under 499 kr: Leveres mandag til fredag. 45 kr
Bestillinger over 499 kr: Leveres mandag til fredag. GRATIS
Levering med PostNord Hjemmelevering (1-3 dager)
Bestillinger uansett beløp: Leveres mandag til fredag. 65 kr

Retur på grunn av feil eller mangler

Hvis du har mottatt en bestilling med en eller flere varer som er skadet eller har problemer, vennligst kontakt oss via e-post eller chat. Vi trenger da bestillingsnummer, navn, forklaring og bilde av produktet. Når vi har mottatt dette, sender vi deg en ny vare uten ekstra kostnad. Husk at du må gi oss tilbakemelding om dette innen 3 dager for at det skal være gyldig.

Spørsmål & Svar

Hvor lang er leveringstiden?

Leveringstiden hos oss er alltid rask, da varene dine sendes innen 24 timer. Det betyr at du har varene dine innen 1-3 dager i hele Norge. Hvis du ikke har mottatt varene dine innen 7 dager, vennligst kontakt oss.

Hvilke leverandører tilbyr du frakt med?

Vi tilbyr frakt med leverandørene DAO, GLS og PostNord. Det er etter vår mening de beste og sikreste samarbeidspartnerne i Norge.

Hvor sender du bestillingene fra?

Vi sender alle bestillinger fra Malmö i Sverige, som ligger svært nær København i Danmark. Det betyr at du får samme leveringstid som om du bestiller fra en norsk nettbutikk.

Hva skjer hvis en vare er skadet eller har defekter?

Hvis en vare er skadet eller defekt, vennligst kontakt oss innen 3 dager etter levering slik at vi kan sende deg en ny vare. Varen som er skadet eller defekt skal sendes tilbake til oss. Kontakt oss via chat eller e-post hvis dette er tilfelle.

Trenger du hjelp?

  • support@elektroterapi.no
  • Messenger

Følg oss på